Obecné podmínky reklamace
1. Povinnosti kupujícího/objednatele
Kupující/objednatel je povinen dodané zboží/služby prohlédnout/zkontrolovat a potvrdit jejich převzetí svým podpisemdo dodacího listu nebo zápisu o provedené opravě.
Kupující/objednatel může reklamaci podat jednou z následujících možností:
- Poštou, doporučeně na adresu provozovatele.
- Po předchozí telefonické dohodě obou stran lze provádět komunikaci také elektronicky.
Kupující je povinen:
- Co nejvýstižněji popsat závady a jejich projevy
- Přiložit k reklamaci „protokol o provedené opravě“ nebo doložit doklad o vlastnictví zboží nebo fakturu či příjmový nebo dodací doklad.
2. Povinnosti prodávajícího/povinnosti servisu
Prodávající/servis rozhodne o reklamaci nejpozději do 30 kalendářních dnů a vyrozumí o tom písemně kupujícího, po předchozí telefonické oboustranné dohodě lze provádět komunikaci také elektronicky.Reklamace, uplatněná v záruční době
1. Všeobecná ustanovení
Ke každému zboží/službě je přikládána faktura/zápis o provedené opravě, která může sloužit zároveň jako záruční list, pokud tento není přiložen (závislé na výrobci). Převzetí zboží/provedení služby a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem zápisu o provedené opravě nebo dodacího listu. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá od dopravce.Veškerá ustanovení zde neuvedená se řídí Občanským zákoníkem.